Freelance Social Media Creative bij Tomorrow.be
- yaymonday
- Nov 16
- 3 min read
Updated: Nov 26
Yay! This job is filled! 🎉
Bij Tomorrow bouwen we elke dag aan merken waar mensen graag voor willen werken. Employer branding, recruitment marketing, creatieve campagnes: that’s our playground.
We werken voor namen als Microsoft, AB InBev, Agristo, .. en andere vooruitdenkende organisaties die willen winnen in de war for talent.
Nu zoeken we een Freelance Social Media Creative die leeft op TikTok & Reels, denkt in hooks en transitions, en zin heeft om mee te bouwen aan de volgende generatie employer brands.
Wie wij zijn
Tomorrow is een gespecialiseerd employer branding & recruitment marketing agency. Pioneer in videovacatures, challenger in strategie en marketing met een gedreven in-house videoproductie enititeit. We volgen trends niet gewoon, we ontleden ze, remixen ze en maken er content van waar jonge generaties wél op klikken.
Onze GROW values:
Grit – je geeft niet op bij de eerste “meh”.
Resilience – feedback = brandstof.
Open – transparant, eerlijk en no-BS.
Wow – we gaan altijd verder dan verwacht.
Bij Tomorrow:
mag je “f*ck it, we proberen het gewoon” zeggen.
is groeien geen slogan maar je weekplanning.
kan je jezelf zijn, inclusief je memes, je stijl en je rare TikTok-verslaving.
Wat je gaat doen
Je wordt één van de creatives die onze klanten helpt groeien op social media:
Je bedenkt en maakt organische content (en soms paid) voor socials van onze klanten: vooral TikTok, Instagram, LinkedIn, maar vooral waarop de doelgroep leeft.
Je denkt in short video: formats, hooks, scripts, storylines, captions: jij weet hoe je iemand in de eerste 2 seconden vasthoudt.
Je vertaalt employer branding strategieën naar concrete content formats: van “werken bij”-formats tot day-in-the-life video’s en snackable testimonials.
Je schrijft vlotte, on-point copy die klopt voor kandidaten én voor het merk.
Je helpt bij community management: reageren, modereren, signalen oppikken en kansen spotten.
Je maakt simpele visuals & edits waar onze designers en strategen verder op kunnen bouwen (Canva, Adobe, CapCut,… – whatever works).
Je volgt trends, sounds, creators en formats op de voet en vertaalt die naar ideeën voor onze klanten.
Je werkt samen met creatives, strategen en accountmanagers om campagnes & always-on content neer te zetten die resultaten oplevert (views, saves, sollicitaties, hires).
Wie jij bent
Je leeft online. TikTok, Reels, Shorts, LinkedIn: je kent de vibe en het tempo van elk kanaal.
Je denkt in concepten: je snapt wat een merk wil zeggen én hoe je dat vertaalt naar content die niet voelt als reclame.
Je hebt een vlotte pen (NL)
Je wordt blij van uittesten, A/B’en, leren uit data en steeds beter worden.
Je kan omgaan met eerlijke feedback en durft zelf ook kritisch mee te denken.
Bonuspunten als tools zoals CapCut, Premiere Pro, Photoshop, Illustrator of Canva je niet duizelig maken.
Dit mag je eerste of tweede job zijn: drive & goesting > jaren ervaring.
What’s in it for you?
Werken bij een creatief employer branding agency in volle groei, waar je echt impact hebt op merken en werkgevers.
De kans om content te maken voor grote merken én challengers die willen winnen bij jong talent.
Heel veel ruimte om te leren, proberen en groeien met coaching, feedback en experimenten.
Een inspirerende werkplek
Een marktconforme vergoeding
Een team dat hard gaat, veel lacht, en waarin je gewoon jezelf mag zijn.
Klaar om mee Tomorrow te bouwen?
Stuur je CV, portfolio en socials (TikTok/IG/LinkedIn) naar info**@tomorrow.be** en toon ons waar jij van gemaakt bent. Dit is geen “volg de regels”-job. Dit is “help ons mee herschrijven hoe werkgevers met talent praten”-werk en passie.



